środa, 1 czerwca 2011

Cześć :) z utęsknieniem czekam na zamówione papiery, przede mną dwie karteczki do zrobienia, a tymczasem postanowiłam w tym ogromnym nadmiarze czasu coś "wykminić". Odwiedziłam pasmanterie i takim oto sposobem zakochałam się we wstążkach i guzikach, ale najbardziej zdecydowanie w guzikach. Ich wzory, kolory, motywy... piękne! :) i tę piękność postanowiłam wykorzystać. Wpadłam na nijaki pomysł pt.:"kwiatek" ( xd ) i powstało takie coś co ukazują zdjęcia. Przyczepiłam go do jakiejś karteczki, dopięłam to i owo, i jest piękną ozdobą :) podsumowując, chyba zacznę bardziej eksperymentować z guzikami i wstążkami.Pozdrawiam :)






5 komentarzy:

  1. Super nabytki ;)
    Ja też uwielbiam pasmanterie, najchętniej wykupiłabym sobie taką jedną na wlasność ;)
    śliczne kartki tam niżej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie Ci ta karteczka wyszła. Super pomysł z tymi wstążeczkami. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten kwiat :) taki kolorowy i radosny :)
    Pozdrawiam i dziękuję za zapisanie się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny guzik a kwiatek jaki cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ! i dobry pomysł z tym masz :) ja już kiedyś się jarałam ładnymi guzikami tyle że poszłam w doszywanie a ty mi tu takie cuda pokazujesz :)
    Bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń