środa, 22 czerwca 2011

Witam :) wiem, podobna jest do wcześniejszej, ale ostatnio zakochałam się w kwiatach i kolorach. Tę karteczkę robiłam dla potrzeb własnych :)  a mianowicie dla Pauli (kliknij), na której bloga wszystkich zapraszam, osobiście uwielbiam czytać jej posty :)
Wracając do karteczki :) myślę, że nie muszę tłumaczyć napisu: "po prostu pisz" :) A na kartce można zauważyć po raz pierwszy u mnie - skrawki materiałów :) myślę, że więcej z nimi jeszcze popracuję, ponieważ wyglądają ciekawie. Najwięcej czasu pochłonął kwiatuszek z papieru, ale warto było, chyba? :)
Kończąc chciałabym podziękować wszystkim za odwiedziny, cieszę się, że lubicie tu bywać :)
Pozdrawiam :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

2 komentarze:

  1. Ta kartka jest cudowna! Cudo cudo cudo cudoo! A to zdanie... Dziękuję, Madziu. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Megi. Zostawiłaś na moim blogu przecudny komentarz dotyczący wieku. Wyraziłaś także swój smutek z tego powodu, że nie ma blogów rękodzielniczych prowadzonych przez osoby poniżej 20-go roku życia. Nie przejmuj się, bo przecież w blogowym świecie nie chodzi o to ile kto ma lat tylko o to ile ma w sobie pasji i chęci do dzielenia się nią.
    Wspaniałe jest to, że już wiesz czego chcesz i co Cie pochłania bez reszty.
    Aha, i jeszcze jedno: będzie mi bardzo miło jeśli będziesz mówiła do mnie po imieniu, bo w necie jakoś chyba dziwnie brzmi ta "pani".
    Pozdrawiam cieplutko. (ha, teraz ja się rozpisałam:)

    OdpowiedzUsuń