wtorek, 12 lipca 2011

Urodzinowa, zamówiona dla chłopaka, więc ograniczenie
w kolorach musiało być :) dziękuję Julii za przesłane zdjęcia kartki :* 

Tak, praktycznie wszystkie zdjęcia kartek, które zrobiłam lądują w tym miejscu, tworzę tu moją własną pamiątkę.
Już śmieje się z moich pierwszych kartek, aż chciałoby się skasować posty z ich zdjęciami, ale mają w sobie tyle sentymentów, pamiętam jak nie miałam dosłownie nic, parę papierów, dwa dziurkacze, jakieś stemple... i próbowałam :)
A teraz? jej już tyle tego się nazbierało, nawet mam jakieś scrapki z Anglii i od koleżanki i mamy z Włoch :) już nie wspomnę o rzeczach przywiezionych z Krakowa i z mojego ukochanego sklepu w Ostrowcu :)
Starczy tego pisania :)

Kochani za to, że mnie odwiedzacie i zostawiacie miłe słowa na facebooku, i za to, że  klikacie "lubię to" :)
- dziękuję ! <3

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Pozdrawiam ! :)

1 komentarz:

  1. Mam wrażenie, Madziu, że każda Twoja następna kartka jest ładniejsza od poprzedniej! Ta powyższa i ta, którą zrobiłaś dla mnie (gracias raz jeszcze :*) są moimi ulubionymi. Genialny motyw z tym obrazkiem i wydaje mi się, że takie ograniczenie kolorów służy Twoim kartkom. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń