poniedziałek, 12 września 2011

Troszkę informacji :)

Dziś postanowiłam Was troszkę poinformować :)

Karteczki, które robię mają wymiary 15cmx15cm :) Czasami jest to różnica paru milimetrów. Co więcej, jeśli chcecie żebym zrobiła Wam karteczkę, proszę piszcie do mnie dwa tygodnie przed datą na jaką jest Wam ona potrzebna :) Nie muszą to być akurat równe dwa tygodnie, ale często mam tak, że karteczka jest zamawiana trzy dni przed dniem, na który jest już zamawiającemu potrzebna. A ja bardzo nie lubię odmawiać, a czasami muszę, bo po prostu nie mam czasu :( 

Jeśli zamawiasz już u mnie kartkę, wybierasz motyw np. urodziny, imieniny czy coś tam innego :) Wybierasz kolorystykę w jakiej chcesz karteczkę, czy chcesz jakieś napisy, czy w środku mam też coś robić czy nie itd :) Także możecie wybierać ;*
To tyle z mojej strony :*
A na zdjęciu ja z karteczkami przed ich oddaniem :)


Kliknij, aby powiększyć :)
Pozdrawiam :*

1 komentarz:

  1. no to kochani zamawiamy ! Ręczę moją głową, że Madzia was nie zawiedzie !:D

    OdpowiedzUsuń