sobota, 24 marca 2012

Kwiat może być piękny bez celu.

Jak obiecałam, wzięłam się ostro za swoją osobę i powracam do karteczek z wielką weną! 

Nad karteczką spędziłam parę ładnych godzinek (zawzięte robienie różyczko-kwiatków pochłonęło mnie na całego :)) ale chyba było warto! Motyw kartki świetnie przypadł mi do gustu, a papier z różami jest jednym z najpiękniejszych jakich miałam szczęście zdobyć i użyć. 
Ogólny efekt pozostawiam do oceny Wam :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

Pozdrawiam! :)

10 komentarzy:

  1. kurde Madzia... jaram się ! Jest taka stylowa, ma klasę ! :) Jestem dumna i pełna podziwu :***
    Charmed :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Eluniu ;* też się w końcu zaczynam jarać, że coś mi wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zadziwiasz mnie :P Kiedy już myślę, że lepiej być nie może Ty jednak pokazujesz,że może <3 Lubię, gdy mnie zaskakujesz !:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ps. Podziwiam nowy wygląd bloga, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. już tydzień go jakoś zmieniam, ale to jeszcze nie to :)
    oj Ela ale mi słodzisz :) bo w samozachwyt popadnę! ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowita. Madziu, Twoje poprzednie kartki były cudowne, ale ta według mnie jest zdecydowanie najpiękniejsza! :) Taka gustowna, po prostu rozkosz dla oczu ;] I te czerwone kwiaty, ahh, fenomenalna ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaa, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kartka, a własnoręcznie wykonane kwiaty szczególnie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna ! ;p

    OdpowiedzUsuń