wtorek, 1 maja 2012

Ważki!

Na dworze kolorowo, to i karteczka kolorowa :) 

A na niej kwiatuszki, wstążki, świetne guziczki, sztuczne perełki i ukochane ważki, które "pociapałam" dwoma kolorkami farbek, pociągnęłam lakierkiem i efekt jak dla mnie świetny :) taki inny :) 
A lakier do tekturki i nie tylko jest ostatnio ze mną wszędzie :) Alee poluje na jeszcze taki jeden, który po pomalowaniu daje efekt szkła, czy porcelany, muszę się o tym przekonać :) Jedynym minusem jest długi czas schnięcia :) 
 
Dobra, oto zdjęcia :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

kliknij, aby powiększyć :)

3 komentarze:

  1. Magdaleno, stwierdzam z radością... WIELKI ROZWÓJ. Twoje karteczki są coraz piękniejsze, a ta, zaraz po dwóch, które dostałam od Ciebie, jest jedną z najładniejszych jakie zrobiłaś. Ale zamotałam to zdanie. W każdym razie, piękności! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. I nie mogę się nadziwić jakim cudem takie detale dopracowałaś w tych ważkach! Niesamowicie piękne są.

    OdpowiedzUsuń