sobota, 10 września 2011

Hey :)

Dziś przedstawiam Wam karteczkę, w której użyłam płynu do sztucznych perełek :) Za pomocą Perlen Pen wykonałam pewien wzorek, który dosyć delikatnie, ale i wystarczająco ozdobił karteczkę, a zarazem fajnie zgrał się z papierem jakiego użyłam do karteczki oraz wstążeczkami i moimi kochanymi guziczkami :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Pozdrawiam ! ;*



4 komentarze:

  1. Zrób mi taki wzorek z perełek na czole na karnawał! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja moja tylko moja! Piekna :*************************************

    OdpowiedzUsuń
  3. Paula, oki ;p nie ma problemu ;) perełki są bardzo trwałe :) ;*
    Ela, no Twojaaa i tylko Twoja :*
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna kartka! :]

    OdpowiedzUsuń