środa, 7 września 2011

Niebiesko

Witam Was po długiej przerwie, alee tylko w prowadzeniu bloga :) Wreszcie zacznę Wam pokazywać co w tym czasie "wykminiłam" :) 


Dziś przedstawiam Wam niebiesko-czerwoną karteczkę, w której użyłam nowo nabytej kolekcji papierów o niesamowitej kolorystyce i wspaniałych wzorach. Co więcej, hym, użyłam Pearl Makel koloru niebieskiego (sztuczne perełki), nowej tasiemki, którą strasznie ciężko się zabarwia, ale warto :) Kwiatuszków, które już gdzieś się u mnie pojawiły w innych karteczkach. Oraz guziczków, w których się zakochałam! :) 


Karteczka tworzona dla celów własnych :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam połączenie czerwieni i niebieskiego, Madziu! A kwiatki czerwone świetnie współgrają z tłem na karteczce. Zdolniacha kochana. :*

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękna Madziu !
    uwielbiam Twoje arcydzieła ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po 1 jest piękna
    po 2 pasuje do odbiorcy co nie?:D
    :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczna jest :)
    Wiesz, ze mam ten sam papier, ktory jest tlem :)

    OdpowiedzUsuń