sobota, 17 września 2011

:)

Witam ponownie :) 
Kartka wykonana na Ślub. Troszkę poszalałam z kompozycją :) Papier z motywem zamku, a czemu zamek? Impreza weselna pary młodej odbywa się w zameczku pod Krakowem, a tak osobiście zamek chyba każdemu kojarzy się z księżniczką i księciem, i chyba w dniu ślubu każda para staje się takim księciem i księżniczką :)
Co do kompozycji: kwiaty, perełki i piękny ususzony, pomalowany liść :) Czemu zawinięty liść? Po prostu takie jego ułożenie najbardziej przypadło mi do gustu, a koleżance Eli(klik) skojarzył się z suknią ślubna :)
Z czym miałam najwięcej przeżyć? Hym, trudno było złożyć, związać i potem umocować do karteczki zawinięte kółeczka z sianka, musiałam strasznie uważać na liść, ponieważ podczas zwijania i przyklejania do karteczki mogłam go rozerwać. Trudność też sprawiły perełki, które za wszelką cenę chciałam umieścić również na zawiniętym liściu, ale jakoś dałam radę :)


Kilka zdjęć:
Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Pozdrawiam :)
I dziękuję za każdy szczery komentarz :)


3 komentarze:

  1. Piękna! Pełna precyzja w wykonaniu ! ;) Każda karteczka okolicznościowa ma w sobie to "coś" co wiąże ją odpowiednio z motywem przewodnim. Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Często odwiedzam Twój blog, i jestem pod ogromnym wrażeniem. Gołym okiem widać, że robisz to co kochasz.

    A co do kartki, jedna z najpiękniejszych.

    OdpowiedzUsuń