środa, 21 września 2011

Dziś przedstawiam Wam karteczkę którą wygrała u mnie Marta z okazji "rocznicy mojego bloga" :)
Gratuluję jeszcze raz :*

Co do karteczki, najbardziej przyciąga w niej uwagę kwiatuszek :) Chyba pierwsza taka moja ręczna ozdoba, która naprawdę wygląda fajnie. Przy kwiatuszku bawiłam się niebieską farbką, która świetnie przyjęła się do papieru z którego jest zrobiony szablon kwiatuszka, tu użyłam dwóch szablonów. Myśląc o środku od razu pomyślałam o czymś błyszczącym, wypukłym, i tak oto w pudełeczku moich wszelakich przydasiów znalazłam ten oto kryształek, z którym musiałam się nieźle nakombinować aby go przykleić, ale dla chcącego nic trudnego :) A żeby nie wyglądał pusto, bo brakowało mi w nim kontur, albo sama nie wiem czego, więc pomyślałam o sznurku, niby zwykły sznurek, a jaki efekt :)
Co ja tam jeszcze użyłam, papier z nowego ukochanego Sklepu dla Hobbystów w Krakowie, wstążki, wstążka pomalowana tą samą farbą co kwiatek, no i napis, zrobiony z mojego ukochanego alfabetu stempli :)



Oto kilka zdjęć :) Klikajcie na nie, powiększone są trochę lepsze i pokazuje się pokaz slajdów :)


Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)


Pozdrawiam :*

6 komentarzy:

  1. Po 1, NIEBIESKI! Po 2, jestem Madziu niezwykle zdolna. Już ja Cię tam upilnuję w tym Krakowie, żebyś nigdy nie przestała scrapować!

    OdpowiedzUsuń
  2. Usłyszałam ostatnio, że potrafię zrobić "coś" z niczego (materiał) No ale Ty przeszłaś samą siebie, sznurek <3. kwiatek pracochłonny, ale efekt powalający.;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Co kolejna kartka, to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. na zdjęciach piękna a na żywo ... szczęka opada :) ja swojej od wczoraj jeszcze nie pozbierałam z podłogi :P

    OdpowiedzUsuń