piątek, 28 października 2011

Dosyć dawno mnie tu nie było :) tak, studia pełną parą. Moja matematyko, zlituj się nade mną, proszę...

A dziś przedstawiam Wam karteczkę ze słodkim zdjęciem rodzeństwa :) Postanowiłam pobawić się w niej kolorami, bowiem do takiego typu zdjęcia nie pasuje moim zdaniem stonowana kolorystyka. Czerwony, niebieski, zielony, elementy czarnego i białego. Pierwszy raz użyłam filcu. Standardowo guziczki i wstążeczki, ostatnio jakoś kilka warstw kładę na podstawę kartki, jest wtedy taka "3d" hah :) Drugą warstwę kartki na bokach potraktowałam papierem ściernym, co tam jeszcze, napis SMILE użyłam z alfabetu, którego literki już u mnie na karteczkach gdzieś tam witały. No itd. :)

Zdjęcia, robiłam na szybkości nie moim aparatem, także dziękuję za użyczenie koleżance właścicielki kartki ;* Proszę pamiętajcie, chociaż osoby które widziały moje kartki na żywo dobrze o tym wiedzą, że całkowicie inaczej wyglądają one w rzeczywistości, na zdjęciu zawsze aparat przez lampę da za dużo kontrastu albo odbije jakoś inny odcień, nawet i kolor jest trochę inny :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

1 komentarz:

  1. Ale ciekawa!!!! :)
    Dużo tego, ale nie pojawia się przesyt!
    Genialnie ;*

    OdpowiedzUsuń