niedziela, 27 listopada 2011

Bardzo dawno tu mnie nie było, przepraszam.
 Dziś przedstawiam Wam karteczkę urodzinową, której najważniejszym elementem jest mój ukochany, własnoręcznie zrobiony kwiatuszek <3 po prostu go uwielbiam.

Do kartki użyłam papieru ozdobnego z Max Bringmann. Kwiatuszek wykonałam z piórek, sianka oraz skorzystałam z szablonu kwiatuszka, którego już w jakiejś karteczce używałam, pomalowałam go tym razem czerwonym żelem, dzięki czemu uzyskał nierówną ale i charakterystyczną, świecącą powierzchnie. W środku kwiatuszka przymocowałam przeogromny cekin, złoto-niebieski.Trochę  trudności napotkałam przy umocowaniu tego wszystkiego, ale dałam radę :) Co tam jeszcze, Na podstawie strony głównej kartki nakleiłam dwa papierki, pod spodem znajduję się delikatny i kremowy a na wierzchu ten z Max Bringmann, którego potraktowałam papierem ściernym na krawędziach :)

Zdjęcia, są strasznej jakości, ponieważ robiłam je telefonem. Psują one wygląd kartki, ale no nic z tym nie zrobię, oto one:

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Uważam, że winnaś się bardziej starać. Mało intrygujący jest fakt braku choć minimalnych, drobnych postępów. Jestem w pełni zawiedziona, zniesmaczona. Mimo, iż spodziewałam się takiego potoczenia się tej że sytuacji.
    Danke

    OdpowiedzUsuń
  2. włóż choć trochę chęci, precyzji i skupienia chociaż w jedną czynność w swoim życiu a zrozumiesz słowo "starać się". Ja postępy widzę ogromne a ty ich brak możesz stwierdzić jedynie z braku systematyczności odwiedzin lub z czystej zawiści, zazdrości :) Nie lecz na kimś własnych kompleksów a nadmiar cóż "kreatywności" czy też nadpobudliwości powodujących twoje namiętne pisanie przenieś na inne dziedziny życia. Wiesz jak cenna jest pomoc w schroniskach? Biedne psiaki wysłuchają nawet Twojego biadolenia, a ty może się przysłużysz :)powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Anonimowy:
    Tak, dziękuję, kochana, piękny komentarz :)
    A buu, nawet wiem od kogo :))

    Do Charmed:
    <3 dziękuję ;**

    OdpowiedzUsuń
  4. Do anonimowy:

    Aż szkoda mi takich ludzi, do czego z zazdrości mogą się posunąć. Ale gratuluję, bardzo dobrą drogę wybrałaś, rób tak dalej a znienawidzi Cię więcej osób :) o ile to jeszcze możliwe..
    Niemiecka gnido :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka została odebrana z niemałym entuzjazmem. U solenizantki (z tego co mi wiadomo) wisi już na honorowym miejscu :). Pamiątka jedyna w swoim rodzaju, nieporównywalna do prezentów kupowanych w sklepie. Dzięki wielkie, za takie cudo. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę wyborna kartka ;) I ten czerwony kwiatuszek, który dodaje smaku... ahh, cudowna ! ;)

    OdpowiedzUsuń