niedziela, 4 grudnia 2011

A co mi tam, pewnego dnia, a raczej pewnej nocy, dostałam okrutnej weny i zrobiłam wreszcie coś dla siebie, karteczkę, do której włożyłam wszystkie bilety z miejsc, w których byłam z tym Panem, tam, na kartce, na zdjęciu razem ze mną :) 
Aż zatęskniłam za wakacjami... <3

Kilka zdjęć:
Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)
Kliknij, aby powiększyć :)

Pozdrawiam :)


9 komentarzy:

  1. ooooo podoba mi sie !!!!
    Charmed

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozornie szczęśliwi. Twórz wyimaginowany świat szczęścia szara osobo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Daruj już sobie , jeszcze Ci mało tych słodkich komentarzy? No ulżyj sobie do końca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szara? a jak nazwiesz osobę, która siedzi przed kompem a sednem jej życia jest komentowanie cudzego bloga non stop, używając nieuzasadnionej krytyki? a raczej usiłowania jej skonstruowania? Skoro nie szara to moze pusta jest taka osoba co? ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ojojoj, biedactwu już pomysłów brakło. Miej chociaż odrobinkę honoru kochana, i podpisz się.

    Charmed :) Bardzo dobrze powiedziane :*
    ale uważam że pusta, to i tak znacznie za mało powiedziane :)

    Siostra <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem nadmiar interesujaca i kolorowa osoba jakbys chciala wiedziec szanowna charmed. Pusta? puste moze byc pudelko a nie czlowiek szanowna pani. Nie przebywam tu czesto a jesli juz jestem to dla rozrywki, posmiac sie.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wiesz kochanie ze nadmiar to nic dobrego? ;) Uzylam kolokwialnego wyrazenia, gdyz obowiam sie, iz mimo pseudo madrej otoczki wokol twoich komentarzy, inaczej nie zrozumiesz. Chcesz bym inaczej to ujela? ok. Osoba pozbawiona charakteru, ciekawego i madrego tybu zycia,pozbawiona barwnosci i jakiego kolwiek charakteru oraz osobowosci. Milo ze piszesz szanowna, ale nie licz na to z mojej strony, bo jak wiadomo piszemy tak do ludzi, ktorych szanujemy ;)
    Co do przebywania dla rorywki : masz bardzo plytkie poczucie humoru.
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga dziewczynko..
    W swoim jakże skromnym opisie zapomniałaś dodać jaka to jesteś wścibska, wredna i bezczelna. Przejrzyj wreszcie na oczy. Co Ty tym osiągasz. Spójrz ile osób stoi za Megi murem, a ile za Tobą? nie ma co porównywać. Jesteś sama i zawsze będziesz. Megi ma prawdziwych przyjaciół i już zawsze będzie mieć, a Tobie droga gratuluje. Zawsze będziesz sama, w swoim mieszkaniu, ze swoim komputerem i będziesz knuć plany, jak dopiec innym, którzy są lepsi od Ciebie :)

    Sis :)

    OdpowiedzUsuń