sobota, 24 września 2011

Dziś na spokojnie, karteczka na rocznice :)
Przeważa fiolet, zakochałam się w złotym, metalowym serduszku, którego kupiłam chyba aż sztuk 15 :)  co do dodatków, kryształki, fioletowa wstążka, dwa rodzaje papierów, dwa kochane aniołki, które kolorystycznie odbiły się od koloru karteczki, malowałam je białą ale taką ciemnawą farbą, musiał być jakiś kontrast pasujący do napisu z moich jak już dużo razy pisałam ukochanych stempli :)
To tyle, zdjęcia, ale tylko dwa, bo robione na szybkości przy niekorzystnym świetle :


Kliknij, aby powiększyć :)

Kliknij, aby powiększyć :)

A tu przedstawiam Wam mojego pierwszego taga, będzie więcej ! Ale w wolnym czasie :) 
Tag robiony dla celów własnych, ponieważ to był mój pierwszy, świetnie spisuje się jako mini rameczka na biurku (w takiej postaci mi służy), można też przyczepić go do kluczy, ponieważ jest malutki, lub gdzieś powiesić :) A umieścić na nim można małe zdjęcie bliskiej osoby :)
Skromny, ale sentymentalny, a na zdjęciu Ela (http://charmed999.blogspot.com/) ;*




Pozdrawiam :)

1 komentarz:

  1. zakochałam się w Aniołkach <3 Co kartka to większa profeska.
    A tag... hym <33333 Moja japka wszędzie będzie Cię prześladować. ;D

    OdpowiedzUsuń